بهداشت استفاده از موی مصنوعی
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

بهداشت استفاده از موی مصنوعی 

 

از آنجا که الیاف مصنوعی بافت مرده است، احتمال اینکه میکروب و قارچ روی آن سوار شود، کم است البته نمی‌توان به‌طورمطلق آنها را از آلوده شدن به میکروب مبرا دانست اما اگر کلاه‌گیس با موی طبیعی انسان درست شده باشد، دقیقا مانند موی طبیعی انسان، کم‌کم آلودگی محیط بر آن اثر می‌گذارد و ممکن است میکروب و قارچ به آن نفوذ کند و سلامت پوست را در معرض خطر قرار دهد بنابراین نکته‌هایی که برای حفظ کلاه‌گیس باید رعایت شود، دقیقا مثل نکته‌هایی است که باید برای حفظ بهداشت موهای طبیعی به آنها توجه داشت.

 شامپوزدن و شستشوی مداوم این کلاه‌گیس‌ها به‌خصوص در فصل گرما که تعریق و امکان بروز آلودگی‌ها بیشتر است، ضروری است. از سوی دیگر، افرادی که مدام از کلاه‌گیس استفاده می‌کنند، باید یک جفت از آن داشته باشند تا وقتی یکی را می‌شویند، از دیگری استفاده کنند چون این موها را باید با شامپوی معمولی و آب شست و مدتی طول می‌کشد تا کاملا خشک و قابل استفاده شوند.

 

 

 

 بهداشت موی مصنوعی

 

 

شرکت بازرگانی فیروزه با سابقه و تجربه  ۳۵ سال واردات کالا از کشور چین یکی از مواردی که قادر به وارد کردن آن از کشورهای دیگر منجمله چین است واردات  انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و مشتقات آن و هرآن چه که با زیبایی  سرو کار دارد  با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه واردات کالا  می توانید با ما تماس بگیرید. ما آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شما و یا قبول سفارشات و خرید شما در هر زمینه ای هستیم.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 

ادامه مطلب

 





:: برچسب‌ها: بهداشت استفاده از کلاه گیس , ترخیص کلاه گیس , ترخیص لوازم بهداشتی , کلاه گیس وارداتی , واردات انواع کلاه گیس از چین , واردات کلاه گیس , ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: